AZ EN RU
https://wa.me/994502464056 https://www.facebook.com/attorney.az.llc https://www.instagram.com/attorney_az_llc/
Ana Səhifə / Bloqlar / AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA FİLİAL QEYDİYYATI

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA FİLİAL QEYDİYYATI

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA FİLİAL QEYDİYYATI
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA FİLİAL QEYDİYYATI

tələb olunan sənədlər:

 

1. filialın qeydiyyatı üçün notarial qaydada təsdiq olunmuş ərizə;

2. filialın yaradılması, rəhbərinin təyin edilməsi və əsasnamənin təsdiq edilməsi barədə həmin filialı yaradan xarici hüquqi şəxsin qərarının əsli və ya notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti və rəhbərin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti;

3. filialı yaradan xarici hüquqi şəxs və ya onun səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən təsdiq edilmiş əsasnamə (2 nüsxədə);

4. filialın təsisçisi olan xarici hüquqi şəxsin xarici ölkədə qeydiyyatını təsdiq edən sənədlərin notariat yaxud leqallaşdırılma qaydasında təsdiq olunmuş surəti;

5. filialı yaradan xarici hüquqi şəxs tərəfindən filialın idarə edilməsi üçün rəhbərə verilmiş etibarnamənin əsli və ya notariat yaxud leqallaşdırılma qaydasında təsdiq olunmuş surəti;

6. dövlət rüsumunun ödənilməsini təsdiq edən sənəd;

7. ərizə səlahiyyətli şəxs tərəfindən imzalandıqda və ya səlahiyyətli şəxs tərəfindən müraciət olunduqda, etibarnamə, səlahiyyətli şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti;

8. istəyə görə vergi ödəyicisinin əlavə dəyər vergisinin məqsədləri üçün qeydiyyata alınması haqqında ərizə;

9. istəyə görə bankda hesab açılması məqsədilə şəhadətnamə-dublikatın alınması üçün ərizə;

10. filial üçün möhürün sifariş edilməsi.

 

dövlət rüsumunun məbləği 300 manat təşkil edir.

 

filialın qeydiyyata alınması 2 gün ərzində həyata keçirilir.

 

XÜSUSİ QEYD: Miqrasiya Məcəlləsinə əsasən xarici hüquqi şəxsin Azərbaycan Respublikasındakı filialın rəhbəri və rəhbərin müavini vəzifəsini tutması müvəqqəti yaşayış üçün əsas sayılır və bu şəxslərə iş icazəsinin alınması tələb olunmur.

Digər Yeniliklər